Gyakorlati Meta (Facebook, Instagram) hirdetéskezelési workshop helyi női vállalkozóknak
Ez a gyakorlati workshop egy korábbi előadás folytatása, ahol beszéltünk arról, hogyan lehet növelni a láthatóságot, felépíteni a vevőszerző folyamatot, és eljutni a követőkből az ügyféllé válásig. Most itt az idő, hogy a tanultakat a gyakorlatba is átültessük.
Szeretettel várunk akkor is, ha esetleg nem vettél részt az első alkalmon, felzárkóztatunk majd!
Ez a workshop Neked szól, ha:
– saját vállalkozásod van, akár bolt, akár szolgáltatás (pl. rendezvényszervezés, oktatás, szalon, stb.),
– már próbáltál hirdetni Meta felületeken (Facebook, Instagram), de nem hozták a várt eredményt, vagy nem mertél még nekiállni
– szeretnéd megérteni, mitől működik egy hirdetés, és hogyan illeszkedik a teljes marketingfolyamatba,
– készen állsz arra, hogy 3 óra alatt elindíts egy valódi kampányt, nem csak tanulni jössz, hanem dolgozni is!
Mit csinálunk együtt a workshopon?
– beállítjuk az üzleti és hirdetési fiókodat,
– elkészítünk egy aktivitáskampányt és/vagy egy forgalomterelő kampányt,
– megtervezzük és beállítjuk a célcsoportokat,
– szükség esetén elküldjük a webesednek a Facebook pixelt az integrációhoz és egyéni konverziókat hozunk létre,
– végigmegyünk minden technikai és tartalmi lépésen, közösen.
Hozd magaddal:
1. saját laptopod, amin beléphetsz a Meta üzleti fiókodba,
2. legalább 10 fotót/grafikát, amit használni szeretnél, ÉS
3. kettő szövegverziót egy aktuális eseményedhez, termékedhez vagy szolgáltatásodhoz, amit hirdetni szeretnél.
Helyszín: Velence, Balatoni út 65.
Időpont: 2025. május 21. (szerda) 17:00–20:00
Részvételi díj: 8.000 Ft
Jelentkezés űrlapon keresztül: https://forms.gle/NmrB5WApyeULp8Qq8
Az eseményt Bedő Vica, a Zsolya Communication színeiben tartja. Vica online marketing kampányokkal és PPC (kattintásalapú hirdetés) stratégiával foglalkozik 2020 óta – nemcsak oktatóként, hanem kivitelezőként és tanácsadóként is.
Ha részt vettél az első eseményen, itt a folytatás.
Ha most csatlakozol először, ne aggódj – itt gyakorlunk, nem előadást hallgatsz, de nem hagyjuk, hogy lemaradj.
Ne hagyd ki – induljon el végre az a kampány, ami tényleg hoz vevőt!
