Tisztelt LEADER kérelmezők!
A benyújtott LEADER támogatási kérelmekhez kapcsolódó ügyintézés folyamatban van, a hiánypótlások kiküldése megkezdődött.
Felhívjuk figyelmüket a visszaküldési határidők betartására. A hiánypótláshoz kapcsolódóan tájékoztató anyagokat találnak, honlapunkon kérjük, figyelmesen tekintsék át.
https://hellovelence.hu/palyazatok-2014-2020
Hiánypótlás benyújtásának menete 1 2
Árajánlatos űrlap
KKV nyilatkozat kitöltési útmutató
Összegyűjtöttük a legfontosabb teendőket a beérkezett LEADER támogatási kérelmekhez kapcsolódó hiánypótlások elkészítéséhez.
Az ügyfélkapu az érkezett küldeményről külön értesítést küld az ügyfélkapuhoz rendelt e-mail címre. Elektronikus úton történő kézbesítés esetén a határidő a központi elektronikus szolgáltató rendszer által visszaigazolt iratkézhezvételt követő naptól veszi kezdetét. (Amennyiben az irat átvételének visszaigazolása az elküldés napját követő hét napon belül nem történik meg, a dokumentumot kézbesítettnek tekintik.) A hiánypótlás elmulasztása a kérelem elutasításával járhat.
A Magyar Államkincstár tájékoztatása:
Támogatáshoz kapcsolódó iratok elektronikus benyújtása
Elektronikus kapcsolattartással érintett pályázati felhívások/jogcímek esetén a kérelemhez kapcsolódó hiánypótlásra, nyilatkozattételre, egyéb kérelem benyújtására elektronikus úton, ügyfélkapus bejelentkezést követően keresztül nyílik lehetőség.
https://e-kerelem.mvh.allamkincstar.gov.hu/enter/
A felületen az „Általános ügyintézés” főmenü alatt található a „Támogatáshoz kapcsolódó iratok elektronikus beküldése” menüpont.
Új beadvány benyújtása esetén az „Új beadvány készítése” gombra kattintva van lehetőség kiválasztani a pályázati felhívás, illetve a támogatási jogcímet a jogcím listából, majd a „Tovább” gombra kattintva belépni a fájlcsatoló felületre.
A „Hivatkozott vonalkód” mezőben adja meg azon dokumentum iratazonosítóját, amelyre hivatkozni szeretne (pl.: Benyújtott kérelem iratazonosítója, Nyilatkozattételre felszólító végzés iratazonosító, stb.). Ezen adat megadását követően a „Hivatkozott irat iktatószáma” mező automatikusan kitöltődik.
Amennyiben a „Hivatkozott irat iktatószáma” mezőben adja meg azon dokumentum iktatószámát, amelyre hivatkozni szeretne, a, úgy a ’”Hivatkozott vonalkód” is automatikusan kitöltésre kerül.
A „Gyűjtőkód” mező kitöltése automatikusan történik (megegyezik a pályázati felhívás/támogatási jogcím megnevezésével).
A „Tárgy” mező lenyíló listájából választható ki a benyújtani kívánt elektronikus irat tárgya.
A csatolt dokumentumok feltöltésére vonatkozóan felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a csatolandó dokumentumok mérete és fájlformátuma korlátozva van az alábbiak szerint:
Csatolható legnagyobb méret: 25 MB
Csatolható fájlformátumok: .shp, .txt, .pdf, .docx, .doc, .bmp, .jpg, .jpeg, rtf, xls, xlsx
Amennyiben nem a megadott fájlformátumok kerülnek csatolásra, a feltöltés sikertelen lesz.
Velencei-tó Térségfejlesztő Közhasznű Egyesület