Tisztelt LEADER Pályázók!
A benyújtott LEADER támogatási kérelmekhez kapcsolódó ügyintézés folyamatban van, a hiánypótlások kiküldése megkezdődött. Örömmel tájékoztatjuk Önöket, hogy minden pályázó november végéig megkapja a Hiánypótlást.
Összegyűjtöttük a legfontosabb teendőket a beérkezett LEADER támogatási kérelmekhez kapcsolódó hiánypótlások elkészítéséhez.
Az ügyfélkapu az érkezett küldeményről külön értesítést küld az ügyfélkapuhoz rendelt e-mail címre. Elektronikus úton történő kézbesítés esetén a határidő a központi elektronikus szolgáltató rendszer által visszaigazolt iratkézhezvételt követő naptól veszi kezdetét. (Amennyiben az irat átvételének visszaigazolása az elküldés napját követő hét napon belül nem történik meg, a dokumentumot kézbesítettnek tekintik.) A hiánypótlás elmulasztása a kérelem elutasításával járhat.
A hiánypótlások teljesítését segítő formanyomtatványok a következő linken érhetőek el:
/images/uploaded//File/2018/hianypotlas_feltoltese_lepesrol_lepesre_segedlet_.pdf